Кошик
708 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (98) 743-21-72
Петра Бузуки 34, індекс 69124, Запоріжжя, Україна
Кошик
Интернет-магазин

Правила співпраці

Ласкаво просимо!

    Кожен покупець дуже важливий для нас, тому якість обслуговування приділяється максимум уваги. Співробітники компанії швидко та якісно нададуть допомогу в оформленні замовлення, і відправлять його у найкоротші терміни. Важливо! Ви можете отримати повну консультацію щодо будь-якого з товарів за телефоном, але оформляти потрібно через кошик сайту ( щоб усі дані та кількість товару було внесено покупцем)

 На сайті є товари, де мінімальна кількість більша за 1 позицію (в описі товару все вказується), тому при замовленні менше, ніж ця кількість – замовлення автоматично збільшується до мінімального значення.

 Відтінок та довжина виробу на фотографії може відрізнятися від кольору фактичного товару, що пов'язане з спотворенням кольору Вашим монітором, налаштуваннями фотоапаратури та іншими факторами! Товар в індивідуальних упаковках перед відправкою не перевіряється (є вибірковий контроль з кожної партії).

 Всі замовлення надсилаються в робочі дні: Укрпоштою (понеділок, середа, п'ятниця) або Новою поштою (понеділок-п'ятниця). Якщо оплата до 13 годин (і Ви повідомили про це), то відправка щодня, якщо пізніше, то наступного. Також є можливість забрати під час особистої зустрічі у Запоріжжі за домовленістю.

 При отриманні товару, покупець зобов'язаний перевірити його цілісність, брак, відповідність замовлення. Якщо товар був пошкоджений під час транспортування, одержувач повинен скласти акт на відділенні компанії перевізника. За замовчуванням всі посилки оцінюються в повну вартість і упаковуються в кур'єрський пакет. Відповідальність за всі форс-мажори в період транспортування (ушкодження посилки працівниками пошти, доставка пізніше заявленого терміну, втрата посилки тощо) несе транспортна компанія-перевізник. При виявленні заводського браку протягом 14 днів потрібно зв'язатися з нами, зробивши попередньо фото браку.

  Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", гумові надувні кулі, білизну, інтимні товари - обміну та поверненню не підлягають.

 Розгляд скарг щодо бракованого товару можливий за умови, що кулі не надувались і не використовувалися раніше. Збереження товарного вигляду є обов'язковою умовою оформлення повернення. Бракованими НЕ вважаються кулі, які: були надуті без використання редуктора/насоса; неодноразово надувались; зберігалися неналежним чином; були пошкоджені під час розпакування. Обмін та повернення таких куль не здійснюється. Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, а також образливі вирази не розглядаються. Розгляд скарги може бути припинено через ненормативну лексику, відсутність відповіді від Клієнта протягом 7 робочих днів, відсутність або надання фотографії/відео не у встановлений термін (якщо фото/відео потрібні для розгляду скарги).

  Коли покупець забирає замовлення під час особистої зустрічі, він повинен перевірити товар дома (кількість/колір/цілісність/зовнішній вигляд).

 У разі повернення або обміну транспортні витрати бере на себе покупець.

 Після оформлення замовлення Вам на вайбер/смс/е-мейл буде відправлено рахунок на оплату з реквізитами, який буде дійсний протягом 3х днів, потім замовлення скасовується. Сезонний товар і товар зі знижками не бронюється і не відправляється післяплатою.

 Іноді буває, коли оплаченого товару вже немає (приклад: товар був оплачений на 2й день, а за день до цього було оптове замовлення і викуплено все під залишок). У такому разі менеджер запропонує замінити колір/форму/розмір або повернення грошей.

  У вартість замовлення може враховуватись пакувальний матеріал. Зверніть на це увагу. Це зазвичай кур'єрський пакет, без якого пошта не приймає і не відправляє посилки.

 Якщо покупець оформив замовлення і вніс передоплату, але потім відмовився від замовлення до відправки поштою, то повернення передоплати здійснюється у розмірі 70% від внесеної суми.

  Робіть замовлення та оплати обдумано, цінуйте свій і наш час.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner